Sos fabric care, textiltisztító készlet

Sos fabric care, textiltisztító készlet

Cikkszám: TI005

Ez a termék eltávolít bármilyen szennyeződést, mindennemű kárpitból, de akár ruházati textilre is használható.

Szállítási idő: 1-2 hét.

Raktáron

14 499 Ft

Sos fabric care csomag tartalma:

1.) 1 db Stain Away 100 ml

2.) 1 db Stain remover S 100 ml

3.) 1 db Resistant Stain Cleaner 100 ml

4.) 1 db Ox'Cleaner 5x5 g

  • 1 puha ruhával
  • 1 szivacs
  • 1 prospektus

Sos fabric care tisztítószer eltávolít bármilyen szennyeződést, mindennemű kárpitból, beleértve az autó kárpit bútor és ruházati textilt is.

1.) Stain Away vízbázisú termék a legtöbb friss folt (akár golyóstoll foltok) eltávolítására a mikroszálakon vagy védett textíliákon.

2.) Stain Remover S  nem gyúlékony, oldószer alapú termék eltávolítja a zsírt, olajat, piszkos olajlerakódásokat, vajat, izzadságot, ragasztót, festéket, golyóstollat, rúzst, smink-, cipőfény- és viaszfoltokat. Könnyen felvihető egy egyszerű ruhával. Ez a termék víztartalmú termékekkel együtt használható.

3.) Resistant Stain Cleaner erősen koncentrált gél, amellyel eltávolíthatók a régi és ellenálló foltok, például marker, golyóstoll, rúzs, sminktermékek, cipőfény és viasz.

4.) Ox'Cleaner nagy teljesítményű, többcélú, oxidáló tisztítószer, amely nagy teljesítményű foltok eltávolítására és könnyű tisztítására alkalmas.

Sos fabric care szövetápolási készlet segítségével mindennemű kárpitról könnyedén eltávolíthatóak a foltok. Ez a rendkívül hatékony készlet négy professzionális minőségű terméket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a foltok gyors kezelését.

 

Bútorápolás

Kiszerelés:Textil tisztító és ápoló készlet
Tisztítószer típusa:Kárpithoz, autókárpithoz, hajókárpithoz, szőnyeghez, takaróhoz, matrachoz, ruházati textilhez.
Használható:Textilkárpithoz

Az A'la HOME webáruházban megvásárolt bútorok, kárpitos bútorok a vásárlást követően a vásárló ezirányú kérésének megfelelően kiszálításra kerülnek a vásárláskor megadott szállítási címre. Az A'la HOME webáruház Magyarország egész területére vállaja a megvásárolt termékek kiszállítását az alábbi feltételek szerint:

Házhozszállítás 50.000 Ft vásárlási értékhatárig Ingyenes!

A kiszállítás költségét bruttó 50.000 Ft értékhatárig átvállaljuk! Ingyenes, költségmentes szállítást biztosítunk!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség).

A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára.

Házhozszállítás 50.000 Ft vásárlási értékhatár felett!

  • Bruttó 50.001 ft és 100.000 Ft között: 15.000 Ft
  • Bruttó 100.001 Ft és 250.000 Ft között: 20.000 Ft
  • Bruttó 250.000 Ft feletti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!

A termékcsomag kiszállítása saját teherautós szállítás esetében is munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. A saját autós kiszállítást minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg, pontosításra kerül a kiszállítás várható időpontja, a cím, a helyszín és a bútor lakásba elhelyezésének várható nehézségei. Saját autós kiszállításra a szállítási adatok egyeztetését követően kerül sor.

Termékátvétel

Fontos! Kérjük a termékcsomagot kézbesítéskor a futár előtt, vagy kollégáink jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót.

Termék garancia

Minden standard termékünkre a kiszállítás napjától számított minimum 1 évig garanciát vállalunk! Hibás termékek esetén ingyenes javítást végzünk, vagy új terméket biztosítunk a vásárlónak.

Garancia érvényesítés feltételei

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei:

  • Helyesen kitöltött jótállási jegy.
  • A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
  • A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. 

A részletes szavatossági és jótállási feltételeket ÁSZF-ben találja meg!

 A hibás, sérült vagy hiányos terméket haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak.

  • Ügyfélszolgálatunk címe: 9121 Győrszemere, Fő út 17.
  • Ügyfélszolgálatunk online elérhetősége: info@alahome.hu
  • Ügyfélszolgálaztunk telefonos elérhetőségei: (+36) 20 532 3840

Kollégáink a fenti telefonszámon munkaidőben, hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között hívhatóak.

Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5.000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák.