A Sos fabric care csomag tartalma:
1.) 1 db Stain Away 100 ml
2.) 1 db Stain remover S 100 ml
3.) 1 db Resistant Stain Cleaner 100 ml
4.) 1 db Ox'Cleaner 5x5 g
- 1 puha ruhával
- 1 szivacs
- 1 prospektus
A Sos fabric care tisztítószer eltávolít bármilyen szennyeződést, mindennemű kárpitból, beleértve az autó kárpit bútor és ruházati textilt is.
1.) Stain Away vízbázisú termék a legtöbb friss folt (akár golyóstoll foltok) eltávolítására a mikroszálakon vagy védett textíliákon.
2.) Stain Remover S nem gyúlékony, oldószer alapú termék eltávolítja a zsírt, olajat, piszkos olajlerakódásokat, vajat, izzadságot, ragasztót, festéket, golyóstollat, rúzst, smink-, cipőfény- és viaszfoltokat. Könnyen felvihető egy egyszerű ruhával. Ez a termék víztartalmú termékekkel együtt használható.
3.) Resistant Stain Cleaner erősen koncentrált gél, amellyel eltávolíthatók a régi és ellenálló foltok, például marker, golyóstoll, rúzs, sminktermékek, cipőfény és viasz.
4.) Ox'Cleaner nagy teljesítményű, többcélú, oxidáló tisztítószer, amely nagy teljesítményű foltok eltávolítására és könnyű tisztítására alkalmas.
A Sos fabric care szövetápolási készlet segítségével mindennemű kárpitról könnyedén eltávolíthatóak a foltok. Ez a rendkívül hatékony készlet négy professzionális minőségű terméket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a foltok gyors kezelését.
Bútorápolás
Kiszerelés: | Textil tisztító és ápoló készlet |
Tisztítószer típusa: | Kárpithoz, autókárpithoz, hajókárpithoz, szőnyeghez, takaróhoz, matrachoz, ruházati textilhez. |
Használható: | Textilkárpithoz |
Az A'la HOME webáruházban megvásárolt bútorok, kárpitos bútorok a vásárlást követően a vásárló ezirányú kérésének megfelelően kiszálításra kerülnek a vásárláskor megadott szállítási címre. Az A'la HOME webáruház Magyarország egész területére vállaja a megvásárolt termékek kiszállítását az alábbi feltételek szerint:
Házhozszállítás 50.000 Ft vásárlási értékhatárig Ingyenes!
A kiszállítás költségét bruttó 50.000 Ft értékhatárig átvállaljuk! Ingyenes, költségmentes szállítást biztosítunk!
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség).
A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára.
Házhozszállítás 50.000 Ft vásárlási értékhatár felett!
- Bruttó 50.001 ft és 100.000 Ft között: 15.000 Ft
- Bruttó 100.001 Ft és 250.000 Ft között: 20.000 Ft
- Bruttó 250.000 Ft feletti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!
A termékcsomag kiszállítása saját teherautós szállítás esetében is munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. A saját autós kiszállítást minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg, pontosításra kerül a kiszállítás várható időpontja, a cím, a helyszín és a bútor lakásba elhelyezésének várható nehézségei. Saját autós kiszállításra a szállítási adatok egyeztetését követően kerül sor.
Termékátvétel
Fontos! Kérjük a termékcsomagot kézbesítéskor a futár előtt, vagy kollégáink jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót.
Termék garancia
Minden standard termékünkre a kiszállítás napjától számított minimum 1 évig garanciát vállalunk! Hibás termékek esetén ingyenes javítást végzünk, vagy új terméket biztosítunk a vásárlónak.
Garancia érvényesítés feltételei
A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei:
- Helyesen kitöltött jótállási jegy.
- A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
- A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett.
A részletes szavatossági és jótállási feltételeket ÁSZF-ben találja meg!
A hibás, sérült vagy hiányos terméket haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak.
- Ügyfélszolgálatunk címe: 9121 Győrszemere, Fő út 17.
- Ügyfélszolgálatunk online elérhetősége: info@alahome.hu
- Ügyfélszolgálaztunk telefonos elérhetőségei: (+36) 20 532 3840
Kollégáink a fenti telefonszámon munkaidőben, hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között hívhatóak.
Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5.000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák.