SHELL tárgyalószék

SHELL tárgyalószék

Cikkszám: SZ129

Tárgyalószék,  műanyag egybeöntött kagylóüléssel, krómacél lábazattal és csúszásgátló talpakkal.

Válasszon szövetet és szövetszínt!

16 344 Ft

SHELL tárgyalószék, rakásolható (5), műanyag egybeöntött kagylóüléssel, krómacél lábazattal és csúszásgátló talpakkal. Fekete, kék, zöld, piros, narancs, bézs és fehér színekben. Lábra szerelve. A műanyag színe webáruházunkban kiválasztható. 

Grancia: 1 év

 

Kialakítása

Típusa:Műanyag tárgyalószék
Rakásolható:5 db

Méretek és további paraméterek

Termék méretválasztás:55x50 cm
Szélesség:55 cm
Súly:4 kg
Csomagolása:Lábra szerelt

Anyaga

Váz anyaga:Króm acél lábazat

Méretek és további paraméterek

Ülésszélesség:44 cm
Magasság:82 cm
Mélysége:50 cm
Ülésmagasság:42 cm
Ülésmélység:43 cm
Teherbírás:110 kg

Az A'la HOME webáruházban megvásárolt bútorok, kárpitos bútorok a vásárlást követően a vásárló ezirányú kérésének megfelelően kiszálításra kerülnek a vásárláskor megadott szállítási címre. Az A'la HOME webáruház Magyarország egész területére vállaja a megvásárolt termékek kiszállítását az alábbi feltételek szerint:

Házhozszállítás 30.000 Ft vásárlási értékhatárig

A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását 30.000 Ft értékhatár alatt az A'la HOME megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

A kiszállítás költségét bruttó 30.000 Ft értékhatárig átvállaljuk! Ingyenes, költségmentes szállítást biztosítunk!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Amennyiben a csomag átadása meghiusult, és a kiszállításáról értesítést kapott, akkor a helyi postán veheti a termékcsomagot fel.

A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára.

Házhozszállítás 30.000 Ft vásárlási értékhatár felett

30.000 Ft vásárlási értékhatár felett a megvásárolt bútor(ok) kiszállítását a FIDO Kft. saját teherautós kiszállítás keretében végzi, a házhoszállítás ebben az esetben is csak belföldi szállítási cím esetében lehetséges. A saját kiszállítás keretében a szállítás magában foglalja a lakásba történő beszállítást és az esetleges összeszerelési teendőket is.

A kiszállítás költsége a vásárlási értékhatároktól függően az alábbi:

  • Bruttó 30.000 Ft alatti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!
  • Bruttó 30.001 ft és 100.000 Ft között: 15.000 Ft
  • Bruttó 100.001 Ft és 250.000 Ft között: 20.000 Ft
  • Bruttó 250.000 Ft feletti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!

A termékcsomag kiszállítása saját teherautós szállítás esetében is munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. A saját autós kiszállítást minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg, pontosításra kerül a kiszállítás várható időpontja, a cím, a helyszín és a bútor lakásba elhelyezésének várható nehézségei. Saját autós kiszállításra a szállítási adatok egyeztetését követően kerül sor.

Termékátvétel

Fontos! Kérjük a termékcsomagot kézbesítéskor a futár előtt, vagy kollégáink jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

Termék garancia

Minden standard termékünkre a kiszállítás napjától számított minimum 1 évig garanciát vállalunk! Hibás termékek esetén ingyenes javítást végzünk, vagy új terméket biztosítunk a vásárlónak.

Garancia érvényesítés feltételei

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:

  • Helyesen kitöltött jótállási jegy.
  • A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
  • A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. 

A részletes szavatossági és jótállási feltételeket ÁSZF-ben találja meg!

 A hibás, sérült vagy hiányos terméket haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak.

  • Ügyfélszolgálatunk címe: 9121 Győrszemere, Fő út 17.
  • Ügyfélszolgálatunk online elérhetősége: info@alahome.hu
  • Ügyfélszolgálaztunk telefonos elérhetőségei: (+36) 20 532 3840

Kollégáink a fenti telefonszámon munkaidőben, hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között hívhatóak.

Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5.000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák.