A Natur Leather Care csomag tartalma:
1.) 1 db Leather Protection Cream 150 ml
2.) 1 db Leather Soft Cleaner 150 ml
törlőkendő
szivcs
1.) A Leather Protection Cream, vagy bőrvédő visszaadja a természetes bőrök eredeti puhaságát, csodás tapintását, valamint védelmet biztosítanak a szennyeződések ellen, mely az anilin bőröknél kényesebb voltuk miatt kiemelten fontos.
2.) A Leather Soft Cleaner kíméletesen távolítja el a legtöbb szennyeződést az anilin bőrökről
Bútorápolás
Kiszerelés: | Bőr tisztító és ápoló készlet |
Tisztítószer típusa: | Természetes anilin bőrökhöz |
Használható: | Bőrökhöz |
Az A'la HOME webáruházban megvásárolt bútorok, kárpitos bútorok a vásárlást követően a vásárló ezirányú kérésének megfelelően kiszálításra kerülnek a vásárláskor megadott szállítási címre. Az A'la HOME webáruház Magyarország egész területére vállaja a megvásárolt termékek kiszállítását az alábbi feltételek szerint:
Házhozszállítás 50.000 Ft vásárlási értékhatárig Ingyenes!
A kiszállítás költségét bruttó 50.000 Ft értékhatárig átvállaljuk! Ingyenes, költségmentes szállítást biztosítunk!
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség).
A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára.
Házhozszállítás 50.000 Ft vásárlási értékhatár felett!
- Bruttó 50.001 ft és 100.000 Ft között: 15.000 Ft
- Bruttó 100.001 Ft és 250.000 Ft között: 20.000 Ft
- Bruttó 250.000 Ft feletti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!
A termékcsomag kiszállítása saját teherautós szállítás esetében is munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. A saját autós kiszállítást minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg, pontosításra kerül a kiszállítás várható időpontja, a cím, a helyszín és a bútor lakásba elhelyezésének várható nehézségei. Saját autós kiszállításra a szállítási adatok egyeztetését követően kerül sor.
Termékátvétel
Fontos! Kérjük a termékcsomagot kézbesítéskor a futár előtt, vagy kollégáink jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót.
Termék garancia
Minden standard termékünkre a kiszállítás napjától számított minimum 1 évig garanciát vállalunk! Hibás termékek esetén ingyenes javítást végzünk, vagy új terméket biztosítunk a vásárlónak.
Garancia érvényesítés feltételei
A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei:
- Helyesen kitöltött jótállási jegy.
- A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
- A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett.
A részletes szavatossági és jótállási feltételeket ÁSZF-ben találja meg!
A hibás, sérült vagy hiányos terméket haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak.
- Ügyfélszolgálatunk címe: 9121 Győrszemere, Fő út 17.
- Ügyfélszolgálatunk online elérhetősége: info@alahome.hu
- Ügyfélszolgálaztunk telefonos elérhetőségei: (+36) 20 532 3840
Kollégáink a fenti telefonszámon munkaidőben, hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között hívhatóak.
Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5.000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák.