MINISTER FULL SYNCRO magastámlás forgószék, ergonóm kiképzésű párnázattal, antishock mozgató mechanikával, gerinctámassazl, gázrugós magasságállítással. 5-ágú lábcsillaggal és 65-ös soft parketta görgőkkel. Karfával szerelt. Lábra szerelve. Kárpit színe a webáruházban igény szerint kiválasztható!
Garancia : 1év
Kialakítása
Forgószék típusa: | Magastámlás forgószék |
Lábazat: | 5-ágú lábcsillaggal és görgőkkel |
Gerinctámasz: | Van |
Karfa típusa: | Master Ergo állítható karfa |
Karfa : | Karfával |
Méretek és további paraméterek
Termék méretválasztás: | 48x70 cm |
Szélesség: | 70 cm |
Súly: | 17 kg |
Csomagolása: | Lábra szerelt |
Anyaga
Állítható funkciók
Hintamechanika: | Súlyállítóval szerelt antishock syncron mozgató mechanikával |
Gázlift: | Gázliftes magasság szabályzó |
Méretek és további paraméterek
Ülésszélesség: | 48 cm |
Magasság: | 100-112 cm |
Mélysége: | 70 cm |
Ülésmagasság: | 47-61 cm |
Ülésmélység: | 44 cm |
Teherbírás: | 110 kg |
Az A'la HOME webáruházban megvásárolt bútorok, kárpitos bútorok a vásárlást követően a vásárló ezirányú kérésének megfelelően kiszálításra kerülnek a vásárláskor megadott szállítási címre. Az A'la HOME webáruház Magyarország egész területére vállaja a megvásárolt termékek kiszállítását az alábbi feltételek szerint:
Házhozszállítás 30.000 Ft vásárlási értékhatárig
A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását 30.000 Ft értékhatár alatt az A'la HOME megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.
A kiszállítás költségét bruttó 30.000 Ft értékhatárig átvállaljuk! Ingyenes, költségmentes szállítást biztosítunk!
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Amennyiben a csomag átadása meghiusult, és a kiszállításáról értesítést kapott, akkor a helyi postán veheti a termékcsomagot fel.
A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára.
Házhozszállítás 30.000 Ft vásárlási értékhatár felett
30.000 Ft vásárlási értékhatár felett a megvásárolt bútor(ok) kiszállítását a FIDO Kft. saját teherautós kiszállítás keretében végzi, a házhoszállítás ebben az esetben is csak belföldi szállítási cím esetében lehetséges. A saját kiszállítás keretében a szállítás magában foglalja a lakásba történő beszállítást és az esetleges összeszerelési teendőket is.
A kiszállítás költsége a vásárlási értékhatároktól függően az alábbi:
- Bruttó 30.000 Ft alatti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!
- Bruttó 30.001 ft és 100.000 Ft között: 15.000 Ft
- Bruttó 100.001 Ft és 250.000 Ft között: 20.000 Ft
- Bruttó 250.000 Ft feletti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!
A termékcsomag kiszállítása saját teherautós szállítás esetében is munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. A saját autós kiszállítást minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg, pontosításra kerül a kiszállítás várható időpontja, a cím, a helyszín és a bútor lakásba elhelyezésének várható nehézségei. Saját autós kiszállításra a szállítási adatok egyeztetését követően kerül sor.
Termékátvétel
Fontos! Kérjük a termékcsomagot kézbesítéskor a futár előtt, vagy kollégáink jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.
Termék garancia
Minden standard termékünkre a kiszállítás napjától számított minimum 1 évig garanciát vállalunk! Hibás termékek esetén ingyenes javítást végzünk, vagy új terméket biztosítunk a vásárlónak.
Garancia érvényesítés feltételei
A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:
- Helyesen kitöltött jótállási jegy.
- A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
- A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett.
A részletes szavatossági és jótállási feltételeket ÁSZF-ben találja meg!
A hibás, sérült vagy hiányos terméket haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak.
- Ügyfélszolgálatunk címe: 9121 Győrszemere, Fő út 17.
- Ügyfélszolgálatunk online elérhetősége: info@alahome.hu
- Ügyfélszolgálaztunk telefonos elérhetőségei: (+36) 20 532 3840
Kollégáink a fenti telefonszámon munkaidőben, hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között hívhatóak.
Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5.000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák.