Lether care, bőrápoló készlet

Lether care, bőrápoló készlet

Cikkszám: TI002

Ezen termékek segítségével a bőr megőrzi eredeti ragyogását és évek után is megmarad kellemes, puha tapintása.

10 999 Ft

A Leather Care csomag tartalma:

1.) 1 db Leather Conditioning 250 ml

2.) 1 db Leather Soft Cleaner 250 ml

3.) 2 db törlőkendő

4.) 2db szivacs

Ezeknek a termékeknek a segítségével a bőr megőrzi eredeti ragyogását és évek után is megmarad kellemes, puha tapintása.

1.) A Leather Conditioning táplálja a bőrt és védelmet nyújt mindenféle behatás ellen, mint víz, olaj, zsíros szennyeződések, alkohol és izzadtság ellen. Magas víz és olaj visszataszító hatással rendelkezik. Ezek a tulajdonságok nagymértékben növelik a bútorbőr tartósságát. Fedett bőrök tisztítására és ápolására ajánljuk, nem alkalmas nubuk és velúr bőrre!

 

2.)  Leather Soft Cleaner egy vízalapú bőrtisztító, mely hatékony és könnyen használható, lehetővé teszi a kanapé normál használatából adódó szennyeződések tisztítását.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=LjuN8GBRJ_Y&feature=emb_logo

 

Bútorápolás

Kiszerelés:Bőr tisztító és ápoló készlet
Tisztítószer típusa:Valódi bőrhöz
Használható:Bőrökhöz

Az A'la HOME webáruházban megvásárolt bútorok, kárpitos bútorok a vásárlást követően a vásárló ezirányú kérésének megfelelően kiszálításra kerülnek a vásárláskor megadott szállítási címre. Az A'la HOME webáruház Magyarország egész területére vállaja a megvásárolt termékek kiszállítását az alábbi feltételek szerint:

Házhozszállítás 30.000 Ft vásárlási értékhatárig

A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását 30.000 Ft értékhatár alatt az A'la HOME megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

A kiszállítás költségét bruttó 30.000 Ft értékhatárig átvállaljuk! Ingyenes, költségmentes szállítást biztosítunk!

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Amennyiben a csomag átadása meghiusult, és a kiszállításáról értesítést kapott, akkor a helyi postán veheti a termékcsomagot fel.

A kiszállítás várható idejéről telefonon vagy emailben előzetes értesítést küldünk a vásárlóink számára.

Házhozszállítás 30.000 Ft vásárlási értékhatár felett

30.000 Ft vásárlási értékhatár felett a megvásárolt bútor(ok) kiszállítását a FIDO Kft. saját teherautós kiszállítás keretében végzi, a házhoszállítás ebben az esetben is csak belföldi szállítási cím esetében lehetséges. A saját kiszállítás keretében a szállítás magában foglalja a lakásba történő beszállítást és az esetleges összeszerelési teendőket is.

A kiszállítás költsége a vásárlási értékhatároktól függően az alábbi:

  • Bruttó 30.000 Ft alatti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!
  • Bruttó 30.001 ft és 100.000 Ft között: 15.000 Ft
  • Bruttó 100.001 Ft és 250.000 Ft között: 20.000 Ft
  • Bruttó 250.000 Ft feletti rendelés esetén, ingyenes házhoz szállítás az ország teljes területén!

A termékcsomag kiszállítása saját teherautós szállítás esetében is munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. A saját autós kiszállítást minden esetben előzetes egyeztetés előzi meg, pontosításra kerül a kiszállítás várható időpontja, a cím, a helyszín és a bútor lakásba elhelyezésének várható nehézségei. Saját autós kiszállításra a szállítási adatok egyeztetését követően kerül sor.

Termékátvétel

Fontos! Kérjük a termékcsomagot kézbesítéskor a futár előtt, vagy kollégáink jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

Termék garancia

Minden standard termékünkre a kiszállítás napjától számított minimum 1 évig garanciát vállalunk! Hibás termékek esetén ingyenes javítást végzünk, vagy új terméket biztosítunk a vásárlónak.

Garancia érvényesítés feltételei

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:

  • Helyesen kitöltött jótállási jegy.
  • A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás vagy kezelés eredményeként keletkezett.
  • A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. 

A részletes szavatossági és jótállási feltételeket ÁSZF-ben találja meg!

 A hibás, sérült vagy hiányos terméket haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak.

  • Ügyfélszolgálatunk címe: 9121 Győrszemere, Fő út 17.
  • Ügyfélszolgálatunk online elérhetősége: info@alahome.hu
  • Ügyfélszolgálaztunk telefonos elérhetőségei: (+36) 20 532 3840

Kollégáink a fenti telefonszámon munkaidőben, hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között hívhatóak.

Az indokolatlan kiszállás díja kilométerenként 170 Ft kiszállási díj + 5.000 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák.